To formuła pracy, nie tylko w obecnym czasie, która zyskuje i będzie zyskiwała coraz bardziej na wartości.
Jak pracujemy?
W coachingu zespołowym pracujemy m.in. nad zwiększeniem świadomości funkcjonowania członków zespole, ich wzajemnym wpływem na siebie, budowanie zaufania, poprawą komunikacji, wzajemnej współpracy czy radzeniem sobiem z problemami na poziomie zadaniowych lub relacyjnym.
To znakomita forma identyfikacji realnych wyzwań i problemów, zdefiniowania ich źródeł i przekuwania ich w skuteczne, stworzone wspólnie rozwiązania.
Formuła pracy:
W coachingu zespołu pracujemy najczęściej na 3 równoległych poziomach:
1. bezpośrdnio z zespołem
2. bezposrednio z liderem zespołu
3. pracy lidera z zespołem (członkami zespołu)
Ile spotkań:
Przyjmujemy, iż najbardziej optymalnym proces powinien obejmować między 4 a 8 spotkań.
Coaching w sporcie (indywidualny oraz zespołowy)
Sport wyczynowy to w dużej mierze koncentracja na wyniku, bicie kolejnych rekordów, wysoko postawione cele i.... napięty kalendarz imprez.
Ale to także, a może przede wszystkim codzienny, często morderczy trening, praca do granic wytrzymałości, mierzenie się z trudnościami, zmęczeniem, bólem.
Skrajne emocje, po dwóch stronach bieguna - satysfakcja, radość i spełnienie, a na drugim krańcu: fizyczny ból, często wyczerpanie, totalne zmęczenie.
Jak znaleźć w tym równowagę ? Jak być uważnym na siebie ?
Warto zwrócić się o wsparcie do doświadczonego specjalisty i eksperta - psychologa sportu, coacha sportowego i wspólnie zdefiniować kluczowe dla zespołu obszary pracy.
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.